SOMMER TWIST AM
Zestaw zawiera:
-
1 siłownik TWIST AM ze sterowaniem
-
moduł radioodbiornika FM 868,95 MHz
-
1 pilot 4-kanałowy FM 868,95 PEARL
-
fotokomórki - komplet
-
kpl elementów mocujących, okucia na słupek i skrzydło
Cechy napędu TWIST AM:
Elastyczność
- Do bram 1 skrzydłowych i 2 skrzydłowych
- Funkcja automatycznego zamykania (w pełni automatyczne/półautomatyczne, 5 sek. po przecięciu linii fotokomórek)
- Zwolnienie odblokowania awaryjnego jest możliwe również przy pełnym obciążeniu z użyciem relatywnie niewielkiej siły
Bezpieczny
- Dwukierunkowy system radiowy SOMloq2 (FM 868,95 MHz) gwarancji komfortu i bezpieczeństwa przesłanego sygnału radiowego
- Spełnia normy EN 12453, EN 12445, siła z jaką pracuje jest bezpieczna dzięki elektronicznemu monitorowaniu silnika
- Mechaniczne odblokowanie awaryjne, z możliwością odłączenia
- Możliwość podłączenia w łatwy sposób dodatkowych urządzeń zabezpieczających, np listwa krawędziowa, fotokomórki, elektrozamek, lampa
- Możliwość podłączenia zestawu akumulatora
Innowacyjny
- Sterowanie i transformator zintegrowane z napędem (master) - kompaktowa budowa
- Automatyczny proces programowania - ustawienie położeń krańcowych podczas kilku cykli uczących
- Możliwość zmiany parametrów pracy oraz odczyt informacji serwisowych za pośrednictwem SOMlink
Jakość
- Wysokiej jakości motoreduktory DC wyposażone w czujnik Halla w obudowie odlanej z aluminium
- Oszczędny, przyjazny dla środowiska (tryb czuwania < 0,5W)
- Obudowa ze stali szlachetnej odporna na działanie warunków atmosferycznych
Typ Masa skrzydła bramy |
twist AM maks. 250 kg |
Szerokość skrzydła | maks. 2.500 mm |
Nachylenie | - |
Wypełnienie skrzydła | maks. wypełnienie 100% ( w zależności od szerokości i wysokości skrzydła) |
Zasada działania | napęd elektromechaniczny |
Obudowa | Obudowa wykonana ze specjalnego tworzywa sztucznego, odpornego na promieniowanie UV i na starzenie. Bardziej odporna na pękanie niż taka sama obudowa ze stopu aluminium. |
Silnik | wysokosprawny silnik DC z sensorem Halla |
Zabezpieczenie silnika | mikroprocesorowe z kontrolą prądu |
Układ sterowania | Układ sterowania i transformator zintegrowane pod obudowa napędu (Master) |
Napięcie zasilające | DC 220-240 V 50/60 Hz / Napięcie silnika 24 V DC |
Maks. prędkość kątowa | 11°/s |
Kąt otwarcia | maks. 130° |
Zabezpieczenie przed wypadkiem | poprzez automatyczną kontrolę siły |
Wyłączniki krańcowe | Pomiar drogi ruchu za pomocą sensora Halla |
Awaryjne odryglowanie | Przy napędzie, zabezpieczone zamkiem, łatwe w obsłudze |
Sygnalizacja LED | Wskaźnik statusu bramy, STOP, OTW, ZAMKN; osobna linia fotokomórek na zamykanie/otwieranie, zamek elektryczny, lampa ostrzegawcza |
Łagodny start i zatrzymanie | regulowany, w postaci ramp, bez strat mocy |
Możliwość podłączenia | fotokomórki (4 i 2-żyłowe) listwy bezpieczeństwa (8,2 KOhm), lampa ostrzegawcza, złącze przekaźnika bezpotencjałowego, elektrozamek, memo, zasilacz awaryjny |
Automatyczne zamykanie | aktywowane za pomocą przełącznika DIP |
Sterowanie Totman | tak |
Funkcja furtki | tak |
Sterowanie impulsowe | OTW/STOP/ZAMKN/STOP/ możliwość aktywacji zdefiniowane OTW/ZAMKN |
Kolejność zamykania | Samoczynne uczenie |
Liczba kanałów odbiornika | 4 |
Czas włączenia | S3 15 % |
Stopień ochrony | IP44 |
Zakres temperatur | -25°C do +65°C |
1 Przedmiot
Brak opinii